Buch, Englisch, 220 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 404 g
Buch, Englisch, 220 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 404 g
ISBN: 978-1-138-16403-1
Verlag: Taylor & Francis
Presents empirical findings from different South-East Asian countries to demonstrate that Chinese businessmen employ a variety of strategies in their networking, entrepreneurship and organisational and firm development; and concludes that much more research is needed in order to provide a full understanding of Chinese business success.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Mentalitäts- und Sozialgeschichte
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Volkskunde
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte einzelner Länder Asiatische Geschichte
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
Weitere Infos & Material
Introduction: Chinese Busines Research in Southeast Asia 1. Singapore 2. Malaysia 3. Thailand 4. Indonesia 5. Taiwanese Business in Southeast Asia