Gupta / Massisimo / Koontz | Marketing Library and Information Services II | Buch | 978-3-11-028086-9 | sack.de

Buch, Englisch, Band 159, 423 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 782 g

Reihe: ISSN

Gupta / Massisimo / Koontz

Marketing Library and Information Services II

A Global Outlook

Buch, Englisch, Band 159, 423 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 782 g

Reihe: ISSN

ISBN: 978-3-11-028086-9
Verlag: De Gruyter


With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe. The following broad topics are explored: changing marketing concepts; marketing library and information services in different countries; marketing library and information services in different kind of libraries; web-based LIS marketing, etc.
Gupta / Massisimo / Koontz Marketing Library and Information Services II jetzt bestellen!

Zielgruppe


Libraries, Institutes, Academics, Information Professionals

Weitere Infos & Material


Dinesh K. Gupta, Vardhaman Mahaveer Open University, Kota, India; Christie Koontz, Florida State University, Florida, USA and Angels Massisimo, University of Barcelone, Spain


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.