Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
E-Book, Englisch, Band 159, 423 Seiten
Reihe: IFLA PublicationsISSN
Gupta / Koontz / Massisimo Marketing Library and Information Services II
1. Auflage 2013
ISBN: 978-3-11-028104-0
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
A Global Outlook
E-Book, Englisch, Band 159, 423 Seiten
Reihe: IFLA PublicationsISSN
ISBN: 978-3-11-028104-0
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe. The following broad topics are explored: changing marketing concepts; marketing library and information services in different countries; marketing library and information services in different kind of libraries; web-based LIS marketing, etc.
Zielgruppe
Libraries, Institutes, Academics, Information Professionals
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Öffentlicher Dienst, Öffentlicher Sektor
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturpolitik, Kulturmanagement
- Interdisziplinäres Bibliothekswesen, Informationswissenschaften Bibliothekswesen, Informationswissenschaften, Archivwesen