E-Book, Englisch, Band 159, 423 Seiten
Reihe: IFLA Publications
Gupta / Koontz / Massisimo Marketing Library and Information Services II
1. Auflage 2013
ISBN: 978-3-11-028104-0
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
A Global Outlook
E-Book, Englisch, Band 159, 423 Seiten
Reihe: IFLA Publications
ISBN: 978-3-11-028104-0
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe. The following broad topics are explored: changing marketing concepts; marketing library and information services in different countries; marketing library and information services in different kind of libraries; web-based LIS marketing, etc.
Zielgruppe
Libraries, Institutes, Academics, Information Professionals
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Bibliothekswesen, Informationswissenschaften Bibliothekswesen, Informationswissenschaften, Archivwesen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Öffentlicher Dienst, Öffentlicher Sektor
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturpolitik, Kulturmanagement