Hagger / Mcintyre / Wilkin | Mentoring | Buch | 978-0-7494-1533-4 | sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g

Hagger / Mcintyre / Wilkin

Mentoring

Perspectives on School-based Teacher Education
1. Auflage 1994
ISBN: 978-0-7494-1533-4
Verlag: Routledge

Perspectives on School-based Teacher Education

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 371 g

ISBN: 978-0-7494-1533-4
Verlag: Routledge


A series of essays on mentoring issues in education, which includes discussion of the political and historical aspects of mentoring, the mentor-student relationship and the generic skills approach to mentoring.

Hagger / Mcintyre / Wilkin Mentoring jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


The political and historical aspects of mentoring; are mentor teachers educators?; from supervisor to colleague-mentor; competence and the mentor-student relationship; the role of the mentor; mentoring teachers - what are the issues?; a theoretical justification of the generic skills approach to mentoring; the impersonation of wisdom.


Hagger, H.,; Mcintyre, D.,; Wilkin, Margaret (Lecturer in Education, University of Cambridge),



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.