Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 722 g
How to Make Informed, Tactical Decisions That Deliver Growth
Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 722 g
ISBN: 978-0-7494-8781-2
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Building digital strategy that works;
- Chapter - 02: Why digital strategies fail and how to recognize failure;
- Chapter - 03: Levers for digital growth and how to use them;
- Chapter - 04: The importance of innovation in driving success;
- Chapter - 05: The dark side of digital;
- Chapter - 06: Emerging digital business models;
- Chapter - 07: The e-commerce system;
- Chapter - 08: Building a customer-centric culture;
- Chapter - 09: Making digital choices that differentiate success from failure;
- Chapter - 10: This is the business of transformation