Pleasure and Profit in the Postmodern Metropolis
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 166 mm x 238 mm, Gewicht: 562 g
ISBN: 978-0-415-15097-2
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Sportsoziologie
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Sport Sport: Psychologie, Soziologie, Ethik
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Weitere Infos & Material
Introduction; Part 1 Going out and Staying in; Chapter 1 “At Prices all can Afford”; Chapter 2 Don't Go Out Tonight; Chapter 3 “Cities are Fun”; Part 2 Landscapes of Pleasure; Chapter 4 “Sanitized Razzmatazz”; Chapter 5 Shopertainment, Eatertainment, Edutainment; Part 3 Entertaining Developments; Chapter 6 The “Weenie” and the “Genie”; Chapter 7 Calling the Shots; Chapter 8 Gambling on Fantasy; Chapter 9 Land of the Rising Fun; Chapter 10 Saved by a Mouse?;