Head | Elements of Multinational Strategy | Buch | 978-3-540-74438-2 | www.sack.de

Buch, Englisch, 208 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 347 g

Head

Elements of Multinational Strategy


2007
ISBN: 978-3-540-74438-2
Verlag: Springer Berlin Heidelberg

Buch, Englisch, 208 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 347 g

ISBN: 978-3-540-74438-2
Verlag: Springer Berlin Heidelberg


This textbook on international business integrates the academic study of international trade and foreign direct investment with the actual strategic and operational decisions of exporters and multinational enterprises. The book merges managerial decision making in the internationally oriented firm with the conceptual tools provided by international economics. It covers issues of central importance to firms that invest overseas: political risk, taxation, and expatriate assignment.

Head Elements of Multinational Strategy jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Business Across Borders.- Gains from Trade.- Factor Advantages.- Trade Costs.- Trade Rules.- Market Adaptation.- Multinational Formation.- Internalization.- Competitive Interactions.- Foreign Exchange Risk.- Political Risk.- International Taxation.- Expatriate Assignment.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.