Heinemann | B2B eCommerce | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 205 Seiten, eBook

Heinemann B2B eCommerce

Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade

E-Book, Englisch, 205 Seiten, eBook

ISBN: 978-3-658-38528-6
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



This textbook covers the basics of business-to-business (B2B) eCommerce, where similar principles of customer targeting can be observed as in B2C eCommerce. Gerrit Heinemann highlights the specifics and business models of B2B eCommerce, analyzes the digital challenges and shows the consequences and opportunities for online sales in B2B. Recognised best-practice examples illustrate how successful B2B eCommerce can work and which risks have to be considered.


  Prof. Dr. Gerrit Heinemann is Professor of Business Administration, Management and Commerce and Head of the eweb Research Center at the Niederrhein University of Applied Sciences.
Heinemann B2B eCommerce jetzt bestellen!

Zielgruppe


Upper undergraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Prof. Dr. Gerrit Heinemann
is Professor of Business Administration, Management and Commerce and Head of the eweb Research Center at the Niederrhein University of Applied Sciences.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.