Helm / Liehr-Gobbers / Storck | Reputation Management | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 291 Seiten, eBook

Reihe: Management for Professionals

Helm / Liehr-Gobbers / Storck Reputation Management

E-Book, Englisch, 291 Seiten, eBook

Reihe: Management for Professionals

ISBN: 978-3-642-19266-1
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



Reputation is the most complex asset of an organization. Despite the call for consistent management of corporate reputation comprehensive approaches to measure and steer a company' s reputation are still in their infancy. Reputation management aims at creating a balance between stakeholder demands, perceptions and corporate reality in order to foster behavior that helps a company achieve its business goals. It needs to be based on thorough research and requires orchestrated execution through management processes across organizational units, communication disciplines, and countries. This calls for a management system to establish a closed cycle of strategic planning, implementation, performance measurement, and reporting. The book gives answers to the following questions: What is reputation and which conceptualizations do exist? What are the state-of-the-art methods and tools to measure corporate reputation? What are best practice examples and future trends in the field of corporate reputation management?
Helm / Liehr-Gobbers / Storck Reputation Management jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner

Weitere Infos & Material


Introduction.- Approaching Corporate Reputation.- Measures and Impacts.- Reputation Management in Practice.- Future Trends of Reputation Management.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.