Hew / Cheung | Using Blended Learning | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 120 Seiten

Reihe: SpringerBriefs in Education

Hew / Cheung Using Blended Learning

Evidence-Based Practices
1. Auflage 2014
ISBN: 978-981-287-089-6
Verlag: Springer Nature Singapore
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

Evidence-Based Practices

E-Book, Englisch, 120 Seiten

Reihe: SpringerBriefs in Education

ISBN: 978-981-287-089-6
Verlag: Springer Nature Singapore
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book discusses evidence-based practices related to the use of blended learning in both K-12 and higher education settings. Specifically, this book features evidence-based practices in relation to the following five learning goals: (a) Fostering students’ attitude change toward country, (b) Helping students’ solve ill-structured design task problems, (c) Improving students’ critical thinking in assessing sources of information, (d) Improving students’ narrative and argumentative writing abilities and (e) Enhancing students’ knowledge retention and understanding. To achieve this aim, the authors draw upon their own research studies as well as some other relevant studies to reveal the pedagogical approaches, the specific instructional/learning activities, the technologies utilized and the overall framework for developing blended learning experiences.

Hew / Cheung Using Blended Learning jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.