Buch, Englisch, 320 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 474 g
Linking Identity, Reputation, and the Corporate Brand
Buch, Englisch, 320 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 474 g
ISBN: 978-0-19-829779-6
Verlag: OUP Oxford
These are some of the vexing problems addressed in this book by a diverse international team of contributors. According to the authors, the future lies with 'the expressive organization'. Such organizations not only understand their distinct identity and their brands, but are also able to express these externally and internally. In order to thrive in an era of transparency and customer choice, the authors argue, organizations will have to be expressive.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel