Holzinger / Silva / Helfert | Computer-Human Interaction Research and Applications | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band 1609, 157 Seiten, eBook

Reihe: Communications in Computer and Information Science

Holzinger / Silva / Helfert Computer-Human Interaction Research and Applications

4th International Conference, CHIRA 2020, Virtual Event, November 5–6, 2020, Revised Selected Papers
1. Auflage 2022
ISBN: 978-3-031-22015-9
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

4th International Conference, CHIRA 2020, Virtual Event, November 5–6, 2020, Revised Selected Papers

E-Book, Englisch, Band 1609, 157 Seiten, eBook

Reihe: Communications in Computer and Information Science

ISBN: 978-3-031-22015-9
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book constitutes selected papers of the Fourth International Conference on Computer-Human Interaction Research and Applications, CHIRA 2020, held virtually, in November 2020. The 8 full papers presented in this book were carefully reviewed and selected from 44 submissions. The papers selected to be included in this book contribute to the understanding of relevant trends of current research on computer-human interaction, including Interaction design, human factors, entertainment, cognition, perception, user-friendly software and systems, pervasive technologies and interactive devices.
Holzinger / Silva / Helfert Computer-Human Interaction Research and Applications jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Cognitive Control: Transitions in Control Modes under Different Level of Workload and fNIRS Sensitivity.- Eyetracking Nutritional Behaviour and Choices.- Reshaping Thinking for Shape-shifting Technology: Adapting a MAS Agent Design to Encourage User Engagement.- Learning Tonal Harmony through Augmented Reality: Bridging the Gap between Music Embodiment and Digital Experiences.- The Telerobot Contact Hypothesis.- Boggle: An SSVEP-based BCI Web Browser.- Exploring a Cognitive Interface to Support Trust and Acceptability of Future Users of Autonomous Vehicles.- Visualizing Critical Objectives in Omnichannel Management through Mental Models: The Application of an Assortment Integration Context.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.