Živkovic / Zivkovic / Buckley | Spatial Cognition XIII | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 147 Seiten

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

Živkovic / Zivkovic / Buckley Spatial Cognition XIII

13th International Conference, Spatial Cognition 2024, Dublin, Ireland, June 25–28, 2024, Proceedings
Erscheinungsjahr 2024
ISBN: 978-3-031-63115-3
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

13th International Conference, Spatial Cognition 2024, Dublin, Ireland, June 25–28, 2024, Proceedings

E-Book, Englisch, 147 Seiten

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

ISBN: 978-3-031-63115-3
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book constitutes the proceedings of the 13th International Conference, Spatial Cognition 2024, held in Dublin, Ireland, during June 25 - 29, 2024.

The 9 full papers were carefully reviewed and selected from 12 submissions. The papers are organized in topical sections as follows: Mathematics; Gender Differences; STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Mathematics); and Early Childhood.

Živkovic / Zivkovic / Buckley Spatial Cognition XIII jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


.- Mathematics.

.-Insights from Paper Folding: Spatial Visualization Processes and their link to Mathematics.

.- Mindset Matters: The Role of Mathematics Self-Concept and Age in Mental Rotation Performance among Primary School Children.

.- Eliciting Spatial Reasoning Actions through Projective Geometry in the Elementary Classroom.

.- Gender differences.

.- Gender in teacher-student interactions: Another factor in spatial ability development and STEM affiliation.

.- Cognitive Perspectives on Perceived Spatial Ability in STEM.

.- STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Mathematics).

.- Emerging Trajectory for Disembedding: An Online Educational Program for Spatial Thinking in a Context of Visual Arts and Mathematics Education.

.- The Spatial Aspect of Designing: Opportunities, Challenges, and Conjectures on Engaging Pupils in Spatial Thinking through Design Education.

.- Divided Attention in Human-Robot Teaming: Assessing Performance in Large-Scale Interactive Virtual Environments.

.- Early childhood.

.- ‘Bear Hunt’ Sparks Change: Using Lesson Study to Integrate Spatial Thinking in Early Childhood Design Education.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.