E-Book, Englisch, 222 Seiten, eBook
Reihe: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
Jalowski Revolutionizing Workshops
1. Auflage 2021
ISBN: 978-3-658-33312-6
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Supporting Participants’ Creativity with Persuasive Technology
E-Book, Englisch, 222 Seiten, eBook
Reihe: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
ISBN: 978-3-658-33312-6
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Introduction: Motivation and Research Setting.- Foundations: Conceptual Background.- Study 1: Supporting Participants in Creative Processes with Persuasive Technology.- Study 2: Categorizing Persuasive Technology for Participatory Design.- Study 3: Modelling and Creating Persuasive Technology for Participatory Design- Study 4: Implementing Persuasive Technology in ParticipatoryDesign.- Summarizing Findings and Implications.