Janssen / Lamersdorf / Heje | E-Government, E-Services and Global Processes | Buch | sack.de

Janssen / Lamersdorf / Heje E-Government, E-Services and Global Processes



Joint IFIP TC 8 and TC 6 International Conferences, EGES 2010 and GISP 2010, Held as Part of WCC 2010, Brisbane, Australia, September 20-23, 2010, Proceedings

Erscheinungsjahr 2010, Band: 334, 258 Seiten, Gebunden, Book, Format (B × H): 164 mm x 244 mm, Gewicht: 561 g Reihe: Advances in Information and Communication Technology
ISBN: 978-3-642-15345-7
Verlag: Springer


Janssen / Lamersdorf / Heje E-Government, E-Services and Global Processes

Pries-Heje Roskilde University, Denmark

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


1: E-Government and E-Services (EGES).- EGES Preface.- Narrowing the Gap between Open Standards Policy and Practice: The Dutch E-Government Experience.- Evaluation of WS-* Standards Based Interoperability of SOA Products for the Hungarian e-Government Infrastructure.- Providing Adaptive and Evolving Government E-Services through Citizen-Centric Process Views.- Hands-On Guideline for E-Participation Initiatives.- Virtual Communities as a Mechanism for Sustainable Coordination within the South African Public Sector.- Examining the Role of the Culture of Local Government on Adoption and Use of E-Government Services.- Diffusing the Ubuntu Philosophy into E-Government: A South African Perspective.- Transformative and Innovative E-Gov for the Next Generation: Linkages of Back Offices for One-Stop Portal.- The Influence of Resource Dependency Tolerance on Inter-organisational Alliance Governance.- Content Management Implemented as Shared Service: A Public Sector Case Study.- Process Modeling Semantics for Complex Business Environments.- A Role-Involved Conditional Purpose-Based Access Control Model.- 2: Global Information Systems Processes (GISP).- GISP Preface.- Process Model of Customer-Centric E-Government Enabled Service Transformation: Insights from MINDEF's Portal Implementation Experience.- User's Satisfaction of Kuwait E-Government Portal: Organization of Information in Particular.- ICT-Based Improvement of Construction Procurement Process.- The Case for Improvisation in Information Security Risk Management.- BPM-in-the-Large - Towards a Higher Level of Abstraction in Business Process Management.- When Global Process Fails: A Grounded Theory Study of a Case from Agile Engagement to Compulsive Outsourcing.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Ihre Nachricht*
Wie möchten Sie kontaktiert werden?
Anrede*
Titel
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Firma
Telefon
Fax
Bestellnr.
Kundennr.
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.