Buch, Englisch, 216 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 336 g
Reihe: SAGE Strategy series
An Activity Based Approach
Buch, Englisch, 216 Seiten, Paperback, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 336 g
Reihe: SAGE Strategy series
ISBN: 978-0-7619-4438-6
Verlag: Sage Publications UK
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
Introduction
Strategy as Practice: A New Perspective
DEFINING AND THEORETICALLY LOCATING AN ACTIVITY-BASED VIEW
Core Social Theory Themes in Strategy as Practice
Locating Activity in the Strategy Literature
SHAPING STRATEGIC ACTIVITY IN PRACTICE
Establishing the Research Context
Implications of Procedural and Interactive Strategizing
Shaping Strategy and the Strategizing Matrix
Multiple Strategies Shape Each Other
THEORIZING AN ACTIVITY-BASED VIEW OF STRATEGY AS PRACTICE
Developing a Strategizing Framework
Taking the Research Agenda Forward