Professional Learning in Schools and the Industry
Buch, Englisch, 251 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 351 g
ISBN: 978-3-030-37131-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Kunst, Musik, Theater (Unterricht & Didaktik)
- Geisteswissenschaften Musikwissenschaft Musikwissenschaft Allgemein
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Making a case for an entrepreneurial music education in schools.- Chapter 2. Current approaches to education, but what about the music industry?.- Chapter 3. Building the emerging professional learning model.- Chapter 4. Designing an entrepreneurial music project.- Chapter 5. Developing social skills for entrepreneurship in the music industry.- Chapter 6. Learning about project management for entrepreneurship in the music industry.- Chapter 7. Acquiring domain knowledge for entrepreneurship in the music industry.- Chapter 8. Design principles to plan entrepreneurial learning in music education