Building an Advantage through Data-Driven Real-Time Marketing
Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 547 g
ISBN: 978-1-137-47955-6
Verlag: Palgrave Macmillan US
In this, the first data-driven guide to real time marketing, Chris Kerns outlines the value of RTM via a comprehensive social data performance analysis. He lays out best practices for measuring RTM, injects a data-driven mindset into every step of its methodology, and shows how marketers can grow RTM into a daily win for brands across the globe.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Introduction Chapter 1: Relevance is Trending Up Chapter 2: Understanding Brands on Twitter Chapter 3: RTM Performance for Big, Known Events Chapter 4: RTM Performance for Unknown Events and Daily Trends Chapter 5: Laying a Data-Driven Foundation for Real-Time Chapter 6: Aiming for Real-Time Success Chapter 7: The Data-Driven RTM Process Chapter 8: The Future of RTM Chapter 9: Conclusion