Kezar | How Colleges Change | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 322 Seiten

Kezar How Colleges Change

Understanding, Leading, and Enacting Change
2. Auflage 2018
ISBN: 978-1-351-35622-0
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Understanding, Leading, and Enacting Change

E-Book, Englisch, 322 Seiten

ISBN: 978-1-351-35622-0
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Joining theory and practice, How Colleges Changeunmasks problematic assumptions that university leaders and change agents typically possess, and provides research-based principles for approaching change. Featuring case studies, teaching questions, change tools, and a greater focus on scaling change, this monumental new edition offers updated content and fresh insights into understanding, leading, and enacting change. Recognizing that internal and external conditions shape and frame change processes, Kezar presents an overarching practical toolkit—a framework for analyzing change, as well as a set of theoretical perspectives to apply that framework in order to custom-design a change process, no matter the organizational challenge or context. How Colleges Changeis a crucial resource for aspiring and practicing campus leaders, higher education practitioners, scholars, faculty, and staff who want to become agents of change in their own institutions.

Kezar How Colleges Change jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface
Acknowledgments
PART I: Thinking Differently about Change
Chapter 1: Why Change?
Chapter 2: The Ethics of Change
Chapter 3: Theories of Change
PART II: A Multi-faceted Framework for Understanding Change
Chapter 4: Type of Change
Chapter 5: Creating Deep Change
Chapter 6: Context of Change
Chapter 7: Leadership and Agency of Change
Chapter 8: A Multi-theory Approach to Change
PART III: Challenges for Change Agents in our Time
Chapter 9: Change Implementation
Chapter 10: Scaling Up Changes Beyond the Institutional Level
Conclusion
Appendices
Bibliography
Index


Adrianna Kezar is Co-Director of the Pullias Center for Higher Education and Professor of Higher Education at theUniversity of Southern California, USA.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.