Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 669 g
How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 669 g
ISBN: 978-0-7494-9797-2
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: The AI wake-up call – The strategic transition of marketing;
- Chapter - 02: The personalization paradox – Global appetite for AI and the changing customer journey;
- Chapter - 03: Transformational marketing and AI in tourism – A glimpse at the Asia Pacific region;
- Chapter - 04: Transformational marketing and AI in Europe – Case studies from telecoms, banking and built environment;
- Chapter - 05: Transformational marketing and AI in North America – Case studies from banking and retail;
- Chapter - 06: Transformational marketing and AI in technology and venture capital – With a special focus on the Middle East;
- Chapter - 07: Framework for success – Democratization of AI;
- Chapter - 08: The new marketing paradigm – Reinventing the role of marketing, ethics and transparency;
- Chapter - 09: The future of marketing has arrived – AI’s wider impact on education, policy and politics