The A-To-F Model
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 231 mm, Gewicht: 4511 g
ISBN: 978-1-137-47917-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at different levels of the organization. The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
Introduction Entrepreneurial Barriers To Innovation PART I Overall Picture Of The A-To-F Model Activators Browsers Creators Developers Executors Facilitators The Advantages Of Designing Innovation Processes With The A-To-F Model Annex I - Examples Of Processes Design Using The A-To-F Model Annex II - Detail Of Collaboration Tasks And Examples PART II Planning Innovation Metrics How To Foster a Creative Culture Incentive And Rewards