How Brokers, Agents, Dealers, and Everyday Matchmakers Create Value and Profit
Buch, Englisch, 229 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 241 mm, Gewicht: 405 g
ISBN: 978-1-137-53019-6
Verlag: Palgrave MacMillan Us
With the rise of the Internet, many pundits predicted that middlemen would disappear. But that hasn't happened. Far from killing the middleman, the Internet has generated a thriving new breed. In The Middleman Economy, Silicon Valley-based reporter Marina Krakovsky elucidates the six essential roles that middlemen play.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Binnenhandel
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie