Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 670 g
Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 670 g
ISBN: 978-1-3986-0382-0
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachwissenschaften Semiotik
- Geisteswissenschaften Philosophie Semiotik
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Semiotik
Weitere Infos & Material
- Section - PART ONE: Case studies - semiotics in real-world retail;
- Chapter - 01: Semiotics will change your career in retail or retail marketing;
- Chapter - 02: How Unilever uses semiotics;
- Section - PART TWO: The present day;
- Chapter - 03: Desire;
- Chapter - 04: ‘Premium, natural, sensational!’ How to create meaning;
- Chapter - 05: Shopper needs and behaviour;
- Chapter - 06: Shopping and identity;
- Section - PART THREE: The future;
- Chapter - 07: The future of business;
- Chapter - 08: The future of consumers;
- Chapter - 09: The future of retail;
- Chapter - 10: The future of everything;
- Section - PART FOUR: You can do semiotics - tools for retailers;
- Chapter - 11: Fast answers to everyday questions;
- Chapter - 12: Tools for thinking - how to generate ideas using semiotics;
- Chapter - 13: Acknowledgements;