Lessons Learned | Buch | sack.de

Lessons Learned



Straight talk from the world's top business leaders. Making Customers Matter

Erscheinungsjahr 2010, 99 Seiten, Kartoniert, Format (B × H): 108 mm x 181 mm, Gewicht: 95 g Reihe: Lessons Learned
ISBN: 978-1-4221-3988-2
Verlag: Ingram Publisher ServicesBooks


Lessons Learned

Learn how the most accomplished leaders from around the globe have tackled their toughest challenges with Lessons Learned.

Concise and engaging, each volume in this book series offers fourteen insightful essays by top leaders in industry, the public sector, and academia on the most pressing issues they've faced. The Lessons Learned series also offers all of the lessons in their original video format, free bonus videos, and other exclusive features online.

A crucial resource for today's busy executive, Lessons Learned gives you instant access to the wisdom and expertise of the world's most talented leaders.

FEATURING INTERVIEWS WITH:

William Johnson, H.J. Heinz Company
Paul Skinner, Shell Oil Products Company
William Lamar, Jr., McDonald's USA
Jeb Dasteel, Oracle
And other top business leaders

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Jeb Dasteel - Setting the Tone for Customer Advocacy
2. Barbara D. Stinnett - Personalize the Customer s Perspective
3. Dave Mabon - Communicate Your Initial and Ongoing Value
4. Tammy McLeod - The Tale of Two Service Initiatives
5. Rudy Vidal - In Fast Moving Markets, Stay Close to Your Customer
6. Dan Wittner - Engage Your Customers to Grow Your Business
7. Sir John Egan - Satisfying Customers
8. Lord Bilimoria - Always Ask the Consumer
9. Paul Skinner - Listen to the Changing Needs of the Consumer
10. Gerry Roche - Service Beyond the Call of Duty
11. Richard Santulli - Maintaining Customer Service When You Scale
12. Maxine Clark - Using Customer Interactions to Improve Your Business
13. William Lamar, Jr. - Customers Give You Feedback Every Day
14. William Johnson - Look to Your Consumers for Innovation


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen

Ihre Nachricht*
Wie möchten Sie kontaktiert werden?
Anrede*
Titel
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Firma
Telefon
Fax
Bestellnr.
Kundennr.
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.