Buch, Englisch, 250 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 230 mm
Reihe: ISSN
Buch, Englisch, 250 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 230 mm
Reihe: ISSN
ISBN: 978-3-11-079158-7
Verlag: De Gruyter
The ultimate purpose of the book is to show how anyone can find and leverage their inner leader to shift the old model of leadership to a people-centered model that can lead to success in any profession or industry. To help them get past their own fears and perceived limitations, to help them become a great leader. Good and perhaps even great leadership is within the grasp of anyone if we are willing to look at ourselves and shift our behaviors to being more inclusive, transparent and people-centered.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Interdisziplinäres Bibliothekswesen, Informationswissenschaften Bibliothekswesen, Informationswissenschaften, Archivwesen