Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 400 g
How to Build Winning Stores in a Digital World
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 400 g
ISBN: 978-1-3986-1272-3
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: The digital imperative;
- Chapter - 02: Analogue learnings;
- Chapter - 03: Is loyalty dead?;
- Chapter - 04: The fundamentals of loyalty;
- Chapter - 05: Data-based retailing;
- Chapter - 06: The power of personalization;
- Chapter - 07: ‘Near me’ – the importance of place;
- Chapter - 08: The digitally augmented store;
- Chapter - 09: Mobile makeover;
- Chapter - 10: Marketing in the moment;
- Chapter - 11: Monetizing the customer connection;
- Chapter - 12: The culture of loyalty;
- Chapter - 13: Lessons learnt;