Meredith | Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 263 Seiten, Format (B × H): 240 mm x 160 mm

Reihe: Information Services Management Series

Meredith Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette


1. Auflage 2005
ISBN: 978-3-598-44012-0
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 263 Seiten, Format (B × H): 240 mm x 160 mm

Reihe: Information Services Management Series

ISBN: 978-3-598-44012-0
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book is aimed at all librarians and information professionals working in culturally diverse environments, whether in an academic, public or commercial setting. It addresses the issues of communication, diplomatic etiquette and common courtesies from a wide range of cultures and of how to provide library services across cultural boundaries and languages.

Each chapter clearly defines a different aspect and provides clear guidance and strategies for librarians to follow in their everyday work. The book is packed with advice on how to deal with many of the situations, which arise as the result of different cultural backgrounds and language.

Meredith Dealing with an International Clientele: Communications, Diplomacy and Etiquette jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.