Buch, Englisch, 183 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 4439 g
Strategic and Organizational Impacts
Buch, Englisch, 183 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 4439 g
ISBN: 978-3-319-10664-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Data Mining
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
Part I Strategy.- 1 Big Data and analytics for competitive advantage.- 2 Big Data and analytics for government innovation.- 3 Big Data and education: massive digital education systems.- 4 Big Data driven business models.- Part II Organization.- 5 Big Data governance.- 6 Big Data and digital business evaluation.- 7 Managing change for Big Data driven innovation.- Part III Innovation practices.- 8 Big Data and analytics innovation practices.- 9 Conclusion