Nicholson / Schmorrow | Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 470 Seiten

Reihe: Advances in Human Factors and Ergonomics Series

Nicholson / Schmorrow Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-4665-5687-4
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 470 Seiten

Reihe: Advances in Human Factors and Ergonomics Series

ISBN: 978-1-4665-5687-4
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This volume explores decision-making styles, including cooperative, collaborative, avoidant, competitive, and dominate that are commonly modified by the culture. Culture is not a stagnant phenomenon, and many variables need to be considered to accurately evaluation cultural differences in decision-making styles. Among many cultural factors, the individual ("I" culture) – collectivism ("we" culture) dimension is one of the most important influential factor to be considered when studying culture difference, including decision-making styles.

Nicholson / Schmorrow Advances in Design for Cross-Cultural Activities Part II jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.