The Asian Perspectives and Practices
Buch, Englisch, 315 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 493 g
ISBN: 978-981-13-6141-8
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Graduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein Empirische Sozialforschung, Statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Wirtschaftliche Globalisierung
Weitere Infos & Material
1. Introduction to Qualitative Consumer and Marketing Research.- 2. Asian Consumption and Marketing.- 3. The Asian Market as Research Context.- 4. Research Design.- 5. Interview.- 6. Focus Group Interview.- 7. Ethnography.- 8. Netnography.- 9. Alternative Techniques.- 10. Data Analysis and Interpretation.- 11. Dissemination of Research.- 12. Conclusion.