Okazaki | Advances in Advertising Research (Vol. 2) | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 490 Seiten, eBook

Reihe: European Advertising Academy

Okazaki Advances in Advertising Research (Vol. 2)

Breaking New Ground in Theory and Practice
2011
ISBN: 978-3-8349-6854-8
Verlag: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

Breaking New Ground in Theory and Practice

E-Book, Englisch, 490 Seiten, eBook

Reihe: European Advertising Academy

ISBN: 978-3-8349-6854-8
Verlag: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain,
on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community.

Shintaro Okazaki is Associate Professor of Marketing at the College of Economics and Business Administration, Universidad Autónoma de Madrid, Spain.

Okazaki Advances in Advertising Research (Vol. 2) jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Shintaro Okazaki is Associate Professor of Marketing at the College of Economics and Business Administration, Universidad Autónoma de Madrid, Spain.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.