Buch, Englisch, 448 Seiten, Format (B × H): 186 mm x 262 mm, Gewicht: 925 g
Buch, Englisch, 448 Seiten, Format (B × H): 186 mm x 262 mm, Gewicht: 925 g
ISBN: 978-1-57444-234-2
Verlag: CRC Press
The second edition of this popular book will update you on the latest techniques for developing competitive strategies. It examines how to apply strategies and tactics in a confusing global mixture of hostile competitors, breakthrough technologies, emerging markets, fickle customer behavior, and diverse cultures.
You will gain practical information about what strategy is, how competitive intelligence contributes to successful strategies - and how to put it all together. The book is an all-in-one resource for analyzing, planning, and developing competitive strategies, a workbook with checklists and forms, and a reference with numerous case histories.
Features
·
Zielgruppe
Professional and Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
Strategy and its Basic Principles. Framework for Competitive Analysis. Marketing Research and Planning. Specific Competitive Strategic. Checklist for Developing Competitive Strategies