Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 309 g
Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 309 g
ISBN: 978-3-8349-1944-1
Verlag: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Sonstige Wirtschaftssektoren & Branchen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
Weitere Infos & Material
New trends & innovations.- Onboard Revenue: The secret of the cruise industry’s success?.- Analysis of the Asian cruise industry and its future implementation.- Cruising by old timers: A chance for local and regional development in Europe.- FAT cruise tourism: The shifting tide of experiences.- The future of medical care on cruise ships.- Human resource management & training.- Leadership: Short-term, intercultural and performance-oriented.- The future of Filipino workforce in the cruise sector.- Developments in UK maritime hospitality management.- Game-based learning for cruise management: Taking it to the web.- Information technology & process standardisation.- Online booking in the cruise sector: Determinants of online trust & implications.- Price variation across channels: A case of ex-Southampton port cruises.- Online content mining & its potential for cruise management.- Establishing the need for a standardised rating system for cruise ships.