Peck / Christopher / Clark | Relationship Marketing | Buch | 978-0-7506-3626-1 | www.sack.de

Buch, Englisch, 524 Seiten, Format (B × H): 164 mm x 240 mm, Gewicht: 1021 g

Peck / Christopher / Clark

Relationship Marketing

Text and Cases
1. Auflage 1999
ISBN: 978-0-7506-3626-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Text and Cases

Buch, Englisch, 524 Seiten, Format (B × H): 164 mm x 240 mm, Gewicht: 1021 g

ISBN: 978-0-7506-3626-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Arranged in 6 sections, this title gives marketing practitioners and students critical examples of best practice from a variety of companies. Alongside 'Relationship Marketing: bringing quality, customer service and marketing together' and 'Relationship Marketing for Competitive Advantage: winning and keeping customers' this new title provides readers with insights into marketing in the 21st century.

Peck / Christopher / Clark Relationship Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Marketing academics and students at masters or final year undergraduate level.<br>

Weitere Infos & Material


Section 1 - Relationship Marketing - The Six Markets Framework; Section 2 - Customer Markets; The Nestle Buitoni Case Study; Carlton Electronics; Tesco Mini Case; Rover Cars: The Catalyst and Conquest '91; Direct Line; RSPB; Section 3 - Supplier/Alliance Markets; Supply Relationships at Trico; Cafe Direct; Global Canadian Metals Inc.; Section 4 - Ratners; Fisons; The Body Shop; Section 5 - Recruitment and Internal Markets; Club Med B; Nordstrom; Digital Equipment Corporation; Euro Disney: The First 100 Days; Section 6 - Integrating the Six Markets; Laura Ashley; British Airways.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.