Buch, Deutsch, Band 1, 145 Seiten, Paperback, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 276 g
Reihe: mir Special Issue
Buch, Deutsch, Band 1, 145 Seiten, Paperback, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 276 g
Reihe: mir Special Issue
ISBN: 978-3-409-12389-1
Verlag: Gabler Verlag
Even though Internet business no longer makes headlines, the Internet does affect the management of international business operations in ways that to a large extent remain unresolved. This book reflects on the basics of the empirical evidence of the last years during which firms have pursued the commercial opportunities of the Internet.
Zielgruppe
Upper undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Multinationale Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
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