E-Book, Englisch, 252 Seiten
Plowman 3D Game Design with Unreal Engine 4 and Blender
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-78588-661-4
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Combine the powerful UE4 with Blender to create visually appealing and comprehensive game environments
E-Book, Englisch, 252 Seiten
ISBN: 978-1-78588-661-4
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "3D Game Design with Unreal Engine 4 and Blender".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmierung: Methoden und Allgemeines
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Unreal, my friend, I'd like you to meet Blender
- Starting our first project
- It's time to customize
- Getting the assets to the level
- Taking this level up a notch
- Monster Assets: The level totally needs one of these
- Let's dress to impress
- Lights, Camera, Animation!
- Bang Bang: Let's make it explode!