Buch, Englisch, 214 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 215 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: British Politics and Society
Buch, Englisch, 214 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 215 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: British Politics and Society
ISBN: 978-0-7146-8127-6
Verlag: Routledge
The pressures and demands of professionalism and commercialization have transformed Britain's sports. At the end of the 20th century sports have been packaged and marketed as mass entertainment for a national or even international audience. This volume explores different facets of this phenomenon.
Zielgruppe
Postgraduate and Undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtswissenschaft Allgemein
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Sport Sport: Politik, Ökonomie, Ökologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Sport- und Freizeitindustrie
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Sport Sport, Sportwissenschaft: Allgemeines
Weitere Infos & Material
European Sport Management Quaterly
"the strength of this text is the richness of the accounts od each sport