E-Book, Englisch, 169 Seiten, Web PDF
Reihe: ISSN
Quintero Storying Learning in Early Childhood
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-4539-1566-0
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
When Children Lead Participatory Curriculum Design, Implementation, and Assessment
E-Book, Englisch, 169 Seiten, Web PDF
Reihe: ISSN
ISBN: 978-1-4539-1566-0
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Prüfungen und Beurteilungen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Curricula: Planung und Entwicklung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Vorschul- und Kindergartenpädagogik
Weitere Infos & Material
Contents: What Is and What Could Be… – Curriculum in Early Childhood: A Complicated Conversation Among University Teacher Education Students – Complicated Conversations: What We’re Learning about Integrated Curriculum – Assessment in Early Childhood: Storying Learning – Early Childhood Issues: An Understatement – What are Childcare Markets and How are Measures of Quality Related to Funding? – Through the Lens of Migrant Families – What Could Be….