Buch, Englisch, 166 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 246 g
Tools, applications and potentials of Artificial Intelligence
Buch, Englisch, 166 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 246 g
ISBN: 978-3-658-38250-6
Verlag: Springer
Executives in marketing and sales as well as entrepreneurs and managing directors, especially in medium-sized companies, will receive answers to the most important questions and additionally concrete recommendations for action for the implementation in their own companies.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
Artificial intelligence (AI) in the sales context.- Advantages and benefits of using AI software in sales.- Opportunities and limitations of AI in sales.- How AI supports the sales process.- AI tools and their uses.- How AI is changing the work in sales.- Where the journey is heading.