Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 516 g
Harness the Power of Your Brand's Voice
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 516 g
ISBN: 978-1-3986-1150-4
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Schreiben und Publizieren, Kreatives Schreiben
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction – A New Old Story;
- Chapter - 01: Content, Marketing, and Strategy – Maximizing Marketing’s Potential;
- Chapter - 02: The Three Pillars – Understanding the Fundamental Elements of a Successful Content Marketing Strategy;
- Chapter - 03: Designing a Strategic Purpose – Assembling Teams, Charters, and Clear Responsibilities;
- Chapter - 04: The Content Marketing Operating Model – Building a Governance Frame, Process, and Repeatable Approach;
- Chapter - 05: Understanding Audiences – Engaging and Subscribing Audiences Is the Heart of Content Marketing;
- Chapter - 06: The Product Management of Content – Creating Differentiating Content Marketing;
- Chapter - 07: Finding Story – Structure Your Story Before You Create the Content;
- Chapter - 08: Measurement By Design – Developing the Right Return On Your Investment;
- Chapter - 09: Story Mapping – Writing the Road Map to Your Content Marketing Strategy;
- Chapter - 10: Conclusion – Forecasting the Future of Content Marketing Strategy;