Rudolph | European Retail Research | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 183 Seiten, eBook

Reihe: European Retail Research

Rudolph European Retail Research

2012, Volume 26, Issue I

E-Book, Englisch, 183 Seiten, eBook

Reihe: European Retail Research

ISBN: 978-3-8349-4237-1
Verlag: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)



The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication’s concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research – based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome.The review process will support the authors in enhancing the quality of their work and will offer the authors a reviewed publication outlet. Part of the concept of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is an only short delay between manuscript submission and final publication, so it is intended to become a quick publication platform.
Rudolph European Retail Research jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Mit Beiträgen von Peter Jones.- Daphne Comfort.- David Hillier.- Prokopis K. Theodoridis.- Anastasios P. Panopoulos.- Jochen Binder.- Dennis Herhausen.- Nicolas Pernet.- Marcus Schögel.- Alfonso Ruiz Martínez.- Irene Gil Saura.- Thomas Rudolph.- Thomas Schröder.- Tim Böttger.- Walter van Waterschoot.- Leen Lagasse.- Patrick Van Kenhove.- Kim Willems.- Gilbert Swinnen.


Prof. Dr. Thomas Rudolph, University of St. Gallen, Switzerland


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.