Buch, Englisch, 250 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 417 g
Overcoming Resistance and Changing Organizational Cultures
Buch, Englisch, 250 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 417 g
ISBN: 978-1-349-32901-4
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Office Management, Büroorganisation
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Gender Studies, Geschlechtersoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
Context Introduction Women in Society Belonging - Meanings of Organizational Culture The Gender Agenda Part I - Equal Opportunities, Diversity, Inclusion – What's in a Word? Part II - The Business Case - Refocused, Renewed, Repeated? Part III - Gender Awareness in Organizations Style Matters The public/private divide Are you going home already? - The Long Hours Culture Let's have a drink! - Informal networking and socialising Sex in the office Leaders and Men On the Road to Change