Sesselmann | Empowering Brands with Customer Integration | Buch | 978-3-658-11638-5 | sack.de

Buch, Englisch, 99 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 1607 g

Reihe: BestMasters

Sesselmann

Empowering Brands with Customer Integration

Classification, Benefits and Success Factors

Buch, Englisch, 99 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 1607 g

Reihe: BestMasters

ISBN: 978-3-658-11638-5
Verlag: Springer


Jörg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and success factors for brands. He provides insight into leading case studies from the fast food, apparel and toy industry as well as practical implementation checklists and guidelines. The book provides thought-provoking impulse for marketing, brand management and strategy professionals as well as for researchers, lecturers and students.
Sesselmann Empowering Brands with Customer Integration jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Basic Principles of Branding and Brand Management.- Classification of Customer Integration.- Analysis of Benefits and Success Factors.- Managerial Implications.


Jörg Sesselmann, M.A., graduated in International Marketing Management at the Berlin School of Economics of Law and is working as a Brand Strategist at a German branding agency.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.