7 Imperatives for Moving Your Customer Experience to the Next Level
Buch, Englisch, 216 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 216 mm, Gewicht: 4098 g
ISBN: 978-1-137-53428-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
Weitere Infos & Material
1. Too Often Organizations Are Solving The Wrong Problem
2. Guiding Principle 1: Customers Are Irrational Don't Fight It, Embrace It
3. Guiding Principle 2: Customer's Minds Can Be In Conflict With Themselves
4. Guiding Principle 3: Easy Is More Important Than You Think It Is
5. Guiding Principle 4: Customers Are What They Do
6. Guiding Principle 5: Customer Loyalty Is Only A Memory
7. Guiding Principle 6: Customers Do Things And They Don't Know Why
8. Guiding Principle 7: Organizations Halo's Are Slipping
9. What Do Organizations Need To Do?
10. Pulling It All Together