Buch, Englisch, 276 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 234 mm, Gewicht: 445 g
Buch, Englisch, 276 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 234 mm, Gewicht: 445 g
Reihe: Routledge Advances in Tourism
ISBN: 978-0-415-17076-5
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
1. The scope and limitations of economic analysis 2. The microfoundations of tourism demand 3. Empirical studies of tourism demand 4. The theory of tourism supply and its market structure 5. The structure, performance and strategies of tourism firms 6. Tourism in an international context 7. Tourism and environmental issues 8. Environmental valuation and sustainability 9. Conclusions