Buch, Englisch, 302 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 732 g
Design and Implementation
Buch, Englisch, 302 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 732 g
ISBN: 978-1-85233-821-3
Verlag: Springer
Details the techniques used by experienced graphics software developers to implement feature film quality rendering engines.
Brings together all the skills needed to develop a rendering system.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmierung: Methoden und Allgemeines
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Grafikprogrammierung
Weitere Infos & Material
A System Overview.- A Rendering Architecture.- Geometry.- Shading.- Compiling.- Ray Tracing.- Global Illumination.- Image Construction.- Rendering Gems.




