Stokes | Key Concepts in Business and Management Research Methods | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 256 Seiten, Ebook (PDF)

Reihe: Key Concepts

Stokes Key Concepts in Business and Management Research Methods


1. Auflage 2017
ISBN: 978-0-230-34600-0
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 256 Seiten, Ebook (PDF)

Reihe: Key Concepts

ISBN: 978-0-230-34600-0
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



A detailed yet concise handbook clarifying all the major terms needed for a thorough understanding of key research methodology concepts in business and management. An invaluable guide for students at all levels seeking assistance with projects, research proposals, dissertations and theses; including case studies and suggestions for further reading.
Stokes Key Concepts in Business and Management Research Methods jetzt bestellen!

Zielgruppe


Lower undergraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction.- Terms and Concepts.- Bibliography.- Index.


PETER STOKES is a Lecturer at Chester Business School, UK. He is the co-author of the forthcoming Critical Concepts in Management and Organizational Studies (Palgrave Macmillan 2011).



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.