Thompson | Media and Modernity | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 322 Seiten, E-Book

Thompson Media and Modernity

A Social Theory of the Media
1. Auflage 2013
ISBN: 978-0-7456-5674-8
Verlag: John Wiley & Sons
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Social Theory of the Media

E-Book, Englisch, 322 Seiten, E-Book

ISBN: 978-0-7456-5674-8
Verlag: John Wiley & Sons
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This wide-ranging and innovative book develops an original theory of the media and their impact on the modern world, from the emergence of printing to the most recent developments in the media industries.

Thompson Media and Modernity jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface.
Introduction.
1. Communication and Social Context.
2. The Media and the Development of Modern Societies.
3. The Rise of Mediated Interaction.
4. The Transformation of Visibility.
5. The Globalization of Communication.
6. The Re-mooring of Tradition.
7. Self and Experience in a Mediated World.
8. The Re-invention of Publicness.
Notes.
Index.


John B. Thompson is Reader in Sociology at the University of Cambridge and Fellow of Jesus College, Cambridge.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.