Tickle | Design And Technology In Primary School Classrooms | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 170 Seiten

Tickle Design And Technology In Primary School Classrooms

Developing Teachers' Perspectives And Practices
Erscheinungsjahr 2002
ISBN: 978-1-135-38830-0
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Developing Teachers' Perspectives And Practices

E-Book, Englisch, 170 Seiten

ISBN: 978-1-135-38830-0
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Design and Technology in Primary School Classrooms presents a comprehensive account of the development and nature of design and technology in the primary classroom from the modest beginnings in the 1980s to detailed implementation within the National Curriculum.
It shows how the design/problem solving process and the knowledge, skills and understanding associated with design and technology can be developed by teachers who were previously unfamiliar with such activities. Case studies demonstrate the teaching strategies employed and illustrate in detail how children respond to design and technology in complex ways.
The book combines original classroom research data wuth extensive illustrations, resource information and summaries of what design and technology in the National Curriculum involves.

Tickle Design And Technology In Primary School Classrooms jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.