Buch, Englisch, 240 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 531 g
Buch, Englisch, 240 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 531 g
ISBN: 978-1-107-10111-1
Verlag: Cambridge University Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Rechtswissenschaften Recht, Rechtswissenschaft Allgemein
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Theorie, Politische Philosophie
- Geisteswissenschaften Philosophie Moderne Philosophische Disziplinen Analytische Philosophie
- Geisteswissenschaften Philosophie Philosophische Logik, Argumentationstheorie
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Soziolinguistik
Weitere Infos & Material
1. The role of audience in a theory of argumentation; 2. Argumentation and its issues; 3. Aristotle and the natures of audiences; 4. Perelman's audiences: a meeting of minds; 5. Habermas and the ideal audience; 6. Meaning and reasons; 7. Evidence and reasons: the place of testimony; 8. Emotion and reasons; 9. Agency and reasons; 10. Making meaning present; 11. Audiences and addressees: the experience of reception; 12. Historical arguments and elective audiences.